شانس رمان
دانلود رمان
دانلود رمان رحم اجاره ای pdf از مریم کلانتری با لینک مستقیم

دانلود رمان رحم اجاره ای به قلم مریم کلانتری با لینک مستقیم، نسخه کامل پی‌دی‌اف، اندروید، آیفون، جاوا با بهترین فونت pdf , apk

باران دختری که پدر مادرش رو توی تصادف از دست میده و مجبوره با عمو و زن عموی سنگ دلش زندگی کنه. عموش مال و اموال باران رو بالا میکشه و اون رو از خونه بیرون میکنه. باران به دوستش سارا پناه میبره و از طریق اون تو شرکت داداش سارا استخدام میشه. داداش سارا که اسمش امیر، عاشق باران میشه و بالاخره باران و امیر بعد چند ماه دوستی، تصمیم می گیرند باهم ازدواج کنند که با ورود آرتان که شریک امیره، زندگیه باران از این رو به این رو میشه! آرتان پسر مغرور و جذاب که رحم باران رو از عموش اجاره می کنه و باعث جدایی باران و امیر میشه اما….

خلاصه رمان رحم اجاره ای

یه روز سرد زمستون بود. هوا به شدت گرفته، ابرا یه جوری تو خودشون بودن که انگار با آدم دعوا داشتن یا البته شاید من اینطوری فکر می کردم. قدم زنان از اون کوچه دور شدم. کوچه ای با تمام خاطرات کودکیم. خونه ای که توش بزرگ شده بودم. تموم شخصیت های الانم تو همون خونه شکل گرفته بود. چطوری تونستن باهام اینکارو کنن. من الان دیگه چیزی واسه از دست دادن نداشتم.

قدم به قدم این کوچه واسم خاطره بود. انگار داشتم رو خاطراتم پا می ذاشتم. باید میرفتم. باید خودمو قانع میکردم که دیگه از اون خاطرات فقط همین قدم زدن تو.این کوچه واسم مونده. درخت بید مجنون هم مثل من کمر خمیده تر از همیشه به نظر
می رسید.

به سر کوچه که رسیدم دست تکون دادم برا تاکسی. ایستاد سوار شدم. همون موقع یه رعد برق زدو آسمون شروع کرد به باریدن. سریع درو بستمو تو ماشین اروم گرفتم قطرات بارون که به شیشه می خورد انگار حالمو بهتر می کرد. بعد کلی حرف زدن راننده در مورد آب و هوا و از رییس جمهور آمریکا بگیر تا مرغ یخ زده و پیاز و سیب زمینی، بالاخره رسیدم خونه پول حساب کردمو سریع پیاده شدم. هنوز بارون بند نیومده بود انگار ابرا قصد نداشتن از تکاپو بایستند. کلید انداختم رفتم تو از وقتی مستقل شدم حس بهتری داشتم.

https://shansroman.ir/?p=796
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

آخرین نظرات
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " شانس رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.